Klantenservice

Bent u Tevreden over uw Bestelling?
Wij zouden het heel erg leuk vinden als u een recensie zou willen schrijven op onze Facebook Pagina.
https://www.facebook.com/Kunstzinnigshop/reviews

Geen bevestiging gehad van uw Bestelling?
Automatisch krijgt u van ons een bevestigingsmail nadat u een bestelling heeft geplaatst. Niet ontvangen? Het kan zijn dat de mail in de "ongewenste" mail terecht is gekomen.

Klacht?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie